top of page

Retour- en terugbetalingsbeleid

Bij Harmona vinden we het belangrijk dat je tevreden bent met de producten die je bij ons aanschaft. Hieronder vind je onze voorwaarden rond retourneren en terugbetalingen, voor aankopen in de praktijk, telefonisch of online.

 
Aankopen in de praktijk

Producten die je rechtstreeks bij ons in de praktijk koopt (zoals boeken, pakketten of voedingsmiddelen) kunnen om hygiënische en gezondheidsredenen in principe niet worden geretourneerd of terugbetaald.

Uitzondering:
Is een product bij aankoop beschadigd of niet in orde? Meld dit binnen 7 dagen via sarah@harmona.be of heleen@harmona.be, of breng het product terug mee naar de praktijk. We zorgen dan voor een vervangend product of terugbetaling.

 

Telefonische bestellingen

Voor producten die je telefonisch bestelt, geldt het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kunt beslissen deze te annuleren.

  • Om je herroepingsrecht uit te oefenen, stuur je een e-mail naar sarah@harmona.be of heleen@harmona.be met je naam, bestelgegevens en de producten die je wilt retourneren.

  • Producten moeten ongebruikt, onbeschadigd en – indien mogelijk – in de originele verpakking worden teruggestuurd.

  • Kosten voor retourzending zijn voor de klant, behalve bij fout of beschadigd product.

  • Geopende of gebruikte producten kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggenomen.

  • Na correcte ontvangst van de retour storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

 
Online bestellingen

Voor online aankopen via onze webshop gelden dezelfde regels als bij telefonische bestellingen:

  • Herroepingsrecht van 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

  • Retourzendingen moeten ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking gebeuren.

  • Kosten voor retourzending zijn voor de klant, behalve bij fout of beschadigd product.

  • Geopende of gebruikte producten kunnen om hygiënische of veiligheidsredenen niet worden geretourneerd.

  • Terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

 
Hoe een retour of herroeping aanmelden?
  1. Stuur een e-mail naar sarah@harmona.be of heleen@harmona.be met je naam, contactgegevens en de producten die je wilt retourneren.

  2. Vermeld duidelijk of het gaat om een praktijkaankoop, telefonische bestelling of online aankoop.

  3. Je ontvangt van ons de instructies voor het terugsturen van de producten (indien van toepassing).

 

💡 Tip voor klanten:

  • Voor aankopen in de praktijk: controleer altijd het product bij ontvangst.

  • Voor telefonische of online bestellingen: bewaar de originele verpakking en lever het product ongebruikt terug.

bottom of page